Druk personalizowany
Profesjonalny druk to przede wszystkim wielokrotne drukowanie tego samego wzoru. Niekiedy jednak potrzeby biznesowe klienta wykraczają poza standard. Druk personalizowany odpowiada na szereg dodatkowych potrzeb, na przykład poprzez naniesienie na standardowy wydruk unikatowego kodu lub adresu.
QR, kody kreskowe, kody rabatowe…
Wydrukuj razem z nami
Wieloletnie doświadczenie w druku personalizowanym
Drukarnia druck.pl ma wieloletnie doświadczenie w druku personalizowanym. Obsługujemy największe firmy z branży HORECA na rynku europejskim. Dostarczamy produkty, takie jak ulotki z kodami promocyjnymi, zdrapki i wiele innych.
Możliwości naszych drukarni pozwalają na efektywną współpracę zarówno przy małych, jak i dużych zamówieniach. Wypracowane standardy pozwalają na dostarczanie produktów personalizowanych w atrakcyjnych cenach.
Logistyka
Wychodząc naprzeciw specyficznym potrzebom naszych klientów, wypracowaliśmy procedury logistyczne, pozwalające na dostarczanie personalizowanych produktów zarówno do centrali firmy, jak i do poszczególnych punktów sprzedaży. Punkty te mogą być rozmieszczone nawet w wielu różnych lokalizacjach w całej Europie. Pozwala to przedsiębiorcom wyeliminować etap późniejszego magazynowania i rozsyłania wydruków do miejsca przeznaczenia.
Personalizowane elementy
W przypadku druku personalizowanego głównym limitem jest zazwyczaj wyobraźnia zlecającego. Są jednak standardowe elementy tego typu zleceń, takie jak nanoszenie wszelkiego rodzaju adresów i innych oznaczeń odbiorców, drukowanie unikatowych dla każdego produktu kodów kreskowych, czy też QR. Dodatkowo sporą grupę tego typu produkcji stanowi drukowanie unikatowych kodów promocyjnych, także w postaci zdrapek.
Najczęściej personalizowane produkty
Duże produkcje personalizowane dotyczą przede wszystkim broszur i katalogów, na które nanoszone są adresy ich odbiorców. Podobne dane drukuje się na różnego rodzaju zaproszeniach czy kartkach okolicznościowych.
Produkty wykorzystywane w sprzedaży bezpośredniej to przede wszystkim ulotki z kodami promocyjnymi, karty podarunkowe i rabatowe z unikatowymi numerami, ale także numerowane bilety.
Kolejną znaczącą grupą produkcji są wszelkiego rodzaju dyplomy, legitymacje oraz identyfikatory.
Druk personalizowany – pełna gama możliwości
O druku personalizowanym mówimy zawsze wtedy, kiedy do drukowanego masowo wzoru (na przykład projektu ulotki) dodaje się element unikatowy dla każdej sztuki (na przykład zmienny kod promocyjny).
Nie ma jednak zamkniętego katalogu produktów, które można personalizować, ani też elementów, które dla danej produkcji mają być unikatowe. Warto więc puścić wodzę fantazji i dopasować produkt do własnych potrzeb.
Personalizacja jako źródło danych
Na koniec warto wspomnieć, że personalizacja może dostarczyć również bardzo cennej wiedzy, niezbędnej w procesach marketingowych. Naniesienie unikatowych kodów QR zamiast jednego, standardowego kodu, pozwala na śledzenie skuteczności nie tylko całej partii produktu naraz, ale też poszczególnych jego elementów.
Firmy dość często badają na przykład wykorzystanie kodów QR na wizytówkach. Nieliczne natomiast doceniają możliwość śledzenia użycia konkretnej wizytówki, czy też przypisywania jej dodatkowych akcji. Może nią być na przykład powiadomienia handlowca o zeskanowaniu konkretnego kodu QR. Pozwala to precyzyjniej śledzić lejek sprzedażowy i dostarcza cennej wiedzy, która pozwala optymalizować procesy marketingowe.